|
|
Bir de karmaşık olmasaymış...
İlgiyle izliyorum. Mercedes sadece reklam değil PR alanında da atakta. Yazın "Kendi Yıldızını Takip Et" sloganıyla başlattıkları Yıldız Turu Eylül ayında Milano'da sona ermişti. Mercedes'in iletişimcileri Yıldız Turun'dan pek memnun kalmışlar. 19 Kasım'da yeni bir PR etkinliğine start verdiler: "A'nı Takip Et"... 12 Aralık'a kadar sürecek yarışma bu kez internette. Üç çeşit sorunun çeşitli günlerde sorulması şeklinde düşünülmüş. Armağanlar süper. Bir yıl ücretsiz bir yeni A serisi kullanma hakkı, Mercedes bisiklet, Mercedes kol saati, seyahat çantaları, havlular, şapkalar, anahtarlıklar... "A'nı Takip Et" için tasarlanmış özel web sitesi dahil her şey Mercedes'e yakışacak derecede mükemmel. Bir şey hariç. Yarışmaya katılma koşullarının anlatıldığı sayfaya gidin bakın ne demek istediğimi anlayacaksınız. (www.a-nitakipet. com) 5 tane ana madde var. Onların da altında 35 alt madde. Hele bir ilk kayıt koşulları var ki sanki insana "Achtung! Achtung! Sakın katılmayın!" diyor. Bu koşulları ve yarışma akışını hazırlarken avukatlar devreye girmemişse, ben de adımı değiştiririm. İletişimcilerle avukatlar sık sık ters düşerler. Avukatlar işi sağlama almaya, açık vermemeye çalışırlar, iletişimciler işi kolaylamaya ve etkiyi mümkün olduğu kadar yaymaya. Sonunda genelde iletişimcilerin dediği olur. Burada da belli ki ters düşmüşler. Bir farkla bu kez avukatlar kazanmış. Mercedes 12 Aralık'tan sonra yarışma sonuçlarıyla birlikte katılımcı sayılarını da verirse, buradan zevkle yayınlarız. İnşallah çok kişi katılır. Çünkü şık bir iş olmuş.
|