|
|
|
|
Turquality kaliteyi artırdı
Türk markalarının, uluslararası pazarlarda kalite imajını güçlendirmek ve bilinirliliğini artırmak amacıyla oluşturulan Turqualıty Projesi'nin ilk sertifikaları Dış Ticaretten Sorumlu Devlet Bakanı Kürşat Tüzmen tarafından dağıtıldı.
Bellirli bir standardı yakalamış Türk markalarının, uluslararası pazarlarda imajını güçlendirmek ve bilinirliğini artırmak amacıyla oluşturulan Turquality Projesi'nin ilk sertifikalarını Dış Ticaretten Sorumlu Devlet Bakanı Kürşat Tüzmen verdi. Önceki gün Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'da yapılan sertifika törenine, tekstil dünyasının ünlü isimleri katıldı. "Türk" ve "kalite" konseptlerini bir araya getiren Turqualıty Projesi, Dış Ticaret Müsteşarlığı, İhracatçılar Meclisi ve İhracatçı Birlikleri'nin ortak projesi olarak İTKİB Genel Sekreterliği koordinasyonunda yürütüldü. Tüm markalar için bir "gelişim katalizörü" olması planlanan Turqualıty, tescil edilen logosuyla da Türkiye'nin ürün ve hizmet kalitesindeki farklılaşmanın sembolü olması amaçlanıyor. Turqualıty Projesi ilk etapta hazır giyim alanında uygulanacak ve diğer sektörlere yaygınlaştırılacak. Hedef pazarlar açısından projenin ilk uygulaması, 16 Aralık'ta Moskova'da başlayacak. Daha sonra Paris, Londra ve Madrid'de devam edecek. Organizasyon kapsamında sermaye sahipleri, üreticiler ve tasarımcılar uluslararası markalar yaratmaya teşvik edilecek.
Sertifika almaya hak kazanan markalar: 1- Abbate 2- Atıl Kutoğlu 3- Bıl's 4- Colin's 5- Damat-Twenn 6- Derrı 7- Dice Kayek 8- Esas 9- Harmanlı 10- H. Chalayan 11- İpekyol 12- LTB 13- Mithat 14- NetWork 15- Polo Garage 16- Ramsey 17-Sarar 18-Vıaveneto
|
|
|
|
|
|
|
|
|