|
|
|
|
Aygaz zorun üstesinden geliyor!
Dünyanın en zor işlerinden biri iki ayrı hedef kitleye aynı marka ürünün iletişimi yapmaktır. Dünyanın en önemli işlerinden biri haline gelen iletişime biraz kafa yormak isteyenlere bu konuda ele alıp inceleyebilecekleri nefis bir örnek var şu sıra: Aygaz... Aygaz Tüp Gazıyla ev kadınlarını hedeflerken, Aygaz Euro LPG ile başta taksiciler olmak üzere şoförleri, araç kullananları hedefliyor. Bana sorarsanız dünyanın en zor işi. Çünkü her iki hedef kitlenin, değerleri farklı, kültürleri farklı... Bu durumdan şu sıra izleyebildiğimiz kadarıyla Aygaz büyük bir başarıyla çıkıyor. TV'lerde görünmeye başlayan ve 'Aygaz güzeli Süheyla' diye ad konmuş Euro LPG filmini izlemeye çalışın. Bazıları 'Biraz arabesk!' diye dudak bükeceklerdir. Bizce görevini dört dörtlük yapıyor reklam filmi. Şimdi kritik noktaya geliyoruz: Ev kadınlarına yönelik yürütülen iletişim çalışmalarına hiçbir şekilde ters düşmüyor. Aygaz'dan iletişim adına öğreneceklerimiz var!
|
|
|
|
|
|
|
|
|