|
|
|
|
|
|
Pazarın nabzını bayiler tutuyor
Sabah Gazetesi'ni ziyaret eden Opel bayileri, son gelişmeleri ve hedeflerini anlattı.
Opel bayileri, ekonomideki gelişmeleri, showroomlar'daki tüketici trafiğinden takip edebildiklerini söylüyor. Hepsinin ortak sıkıntısı, artan rekabet nedeniyle düşen kâr marjları.
*** Piyasanın nabzını bayideki tüketici trafiğiyle tutuyoruz
Otomotiv sektörünün can damarı bayiler, ekonomide yaşanan gelişmeleri anında hissediyor. Opel yetkili satıcıları, işlerin olumlu gitmesine rağmen satışların durgun olmasından yakınıyor.
Sabah Gazetesi, lokomotif sektörün can damarı bayilerin nabzını tutmaya devam ediyor. Bu haftaki konumuğuz Opel Türkiye bayileri oldu. Üretim ve satış arasındaki yolun temel taşları olan Opel yetkili satıcıları, otomotiv pazarındaki son gelişmeleri, hedefleri ve sorunlarını bizimle paylaştı. Ziyarette Sabah Gazetesi'nin okur profili ve ulaştığı kitleler hakkında ayrıntılı bilgi alan Opel bayileri, bundan önce olduğu gibi keyifle okudukları Sabah Gazetesi'ne desteklerini sürdüreceklerini söyledi. Sektörde yoğunlaşan rekabet yüzünden kâr marjlarının giderek azaldığını belirten Opel bayileri, çoğu bayinin prestij için otomobil sattığını dile getirdi.
Ne olacak bu ekonomi? Toplantıya Sabah Ekonomi Müdürü Yavuz Semerci'nin de katılmasıyla gündem bir ara ekonomideki son gelişmelere odaklandı. Herkesin merak konusu Türkiye'nin geleceğiydi. Otomobil'in Gazetesi Yayın Koordinatörü Mete Tansu, Reşit Gediz ve Sefer Sucu ile ekonomideki gelişmelerin pazara etkisini tartıştı.
|
|
|
|
|
|
|
|
|