|
|
Kısa...Kısa...
* Formula 1, Türkiye'nin de spor gündemine yerleşirken reklamlarda da yerini almaya başladı. Tabii, yarışların en dramatik anlarından biri olan 'pit stoplar' da reklamların muteber konuları arasına girdi. Pit stop, araçların yarış sırasında hizmet almak için girdiği servis alanı. Bir sürü uzman aynı anda arabaya hücum edip, 4 lastik değiştirme ve benzin doldurma da dahil bütün servis işini 5-6 saniyede hallediyorlar. İşte bu manzara bu aralar revaçta. Hem Toyota kullanıyor bu manzarayı reklamlarında, hem de Opel. Bu iki marka Formula 1'de ne yapıyorlar, bundan sonra merakla izleyeceğiz. Bildiğim kadarıyla Opel yok bu kategoride, şimdilik...
* Michael Schumacher'i Omega saatlerinin reklamlarında kullanmak çok iyi fikir. Schuhmacher yakışmış Omega'ya. Ya Omega Schuhmacher'e? İşte o belli değil. Çünkü Schuhmacher'in bileklerinde bir sürü şey gözüküyor, ama bir şey yok kolunda: Omega marka bir saat. Anlaşma gereği herhalde... Bireysel marka yönetimi açısından incelenmeye değer bir vaka değil mi?...
* Her sayısını zevkle okuduğum Volkswagen'in dergisi 'Volkswagen Magazin'in son sayısı da dopdolu. Meraklısına şiddetle tavsiye ederim. Fakat derginin içindeki bir konu ne Volkswagen'e yakışmış, ne de Doğuş Grubu'na. 106'ıncı sayfadaki 'reklamhaber' karışımı yazının başlığı, "Bodrum Yalıkavak Villaları Dört Mevsim Konfor..." Doğuş Yapı Genel Müdürü Ali Rıza Sarıkaya ile yapılmış bir röportaj bu. Çevresi bile düzenlenmemiş, etrafı dağ, taş, kayalık villaların estetik kaygıdan uzak fotoğraflarının, o güzelim dergide ne işi var.
|