|
|
|
|
Video oyunları istiyorlar
Synovate analistleri, çocukların en çok renk seçiminde etkili olduğuna işaret ediyor. Çocukların ortalama yüzde 54'ü otomobil rengini kendileri belirliyor. Aracın modelinin seçeminde ise çocukların etkisi yüzde 52 olarak gerçekleşiyor. Çocukların en gözde seçim alanlarından biri de video oyunları. Ailelerine otomobil aldırırken içinde eğlence de arayan çocuklar artık akseseuvarlarda da etkili. Çinli çocukların yüzde 37'si ailelerine araç aldırırken içinde video oyunları olmasını da istiyor. Bu oran Fransa'da ise ancak yüzde 8 civarında. Bu arada arka koltukta oturan çocuklardan şikayetler de geldiğini belirten uzmanlar, çocukların yüzde 52'sinin bir şekilde şikayet ettiğini söylüyor. En önemli şikayet ise aracın arka kısmının sıcak olması. Çocukların diğer bir şikayeti ise arka koltuklardaki emniyet kemerleri. Brezilyalı çocukların yüzde 30'u emniyet kemeri takmak istemiyor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|