Borusan'ın BMW'nin Türkiye'de satışını üstlenmelerinin 20'inci yılını kutlamaları ile ilgili verdikleri tam sayfa gazete ilanlarını çok başarılı bulduğumuzu fakat iletişim çalışmalarının bu reklamlarla sınırlı tutulmasının son derece hatalı olacağını ifade etmiştik. Kastettiğimiz, çeşitli PR çalışmaları, basında yer alacak, TV'de gösterilecek prestij reklamlarıydı. 20'nci yılı kullanarak iletişim yapmaya devam ediyor Borusan, ama ne yazık ki işi satışa döndürerek... Reklam geçen Çarşamba bizim gazetede vardı... 20'nci yılda 3 dilek tutulması isteniyordu. Üç üflenmiş mum... 2005 modeli 3 serisi BMW'lerin 20'nci yıla özel fiyatlarıyla... Çok iyi düşünülmüş. Bir küçük eksikle... Daha ayrıntı için BMW'nin web sitesine girdim. Nafile... Web'i de ihmal etmemek gerek... 20'nci yılla ilgili değindiğim husus ise hâlâ geçerli... Nerede 20'nci yılın itibarına yönelik iletişim çalışmalarının devamı? Bekliyoruz.