|
|
|
|
|
Kalabalık ailelere yeni bir seçenek
|
|
Opel Vectra'nın Wagon versiyonu olan Caravan, performanslı motoru ve konforuyla dikkat çekiyor. Karizmatik bir havaya sahip olan bu geniş otomobil, özellikle geniş aileler için birebir görünüyor. Hele bir gücü seviyorsanız, değmeyin keyfinize...
*** Kalabalık aileye renk katacak
Opel Vectra'nın Wagon versiyonu özellikle kalabalık ailelere sesleniyor. Hele bir de performansı seviyorlarsa değmeyin keyiflerine. Aracın konforu da övgüye değer.
Bazı otomobillere kendimi çok yakın hissediyorum. Opel Vectra'da galiba bunlardan birisi. İlk çıktığı günlerde, yolda onları birbirimize gösterirdik. Sonra ikinci nesili piyasaya çıktığında özellikle ön kaput ile birlikte bir bütün oluşturan yan aynaları dikkatimizi çekti. Sonra da üçüncü nesil Vectra geldi. 21. yüzyılın ihtiyaçları tasarımcılar tarafından fark edilen otomobil gerek tasarımı gerekse kullanım özellikleri açısından tüm bu gereksinimleri yansıtan orta sınıf bir otomobil oldu. Şimdi ise station versiyonu ile Vectra ürün gamı tamamlanıyor. Station Vectra önden bakıldığında piyasadaki diğer Vectra'lardan pek ayrılmıyor. Ancak asıl fark arka bölümde kendini gösteriyor. Çok şık tasarlanmış arka bölüm, otomobilin albenisini artırıyor. Ayrıca arka yolcu camlarından itibaren fabrika çıkışında koyu renk kaplanmış olması bu otomobili makam aracı olarak kullanacakların gözünde daha da özel kılıyor. Ayrıca otomobilin test versiyonundaki yüksek lüks katsayısı ve V6 dizel motor, kullanımı daha da keyifli hale getiriyor. Otomobilin sürücü koltuğuna ilk oturduğunuzda sizi o bildik Vectra ön paneli karşılıyor. Ancak serinin en lüks hali ile burun buruna geliyorsunuz bir anda. Isıtılan ve serinletilebilen sürücü koltuğu, koltuk hafızası, teleskobik anten, hem teyp hem CD çalarlı müzik sistemi, orta konsola entegre cep telefonu, tamamen deri koltuklar ve upuzun çok karizmatik bir station otomobil, insanın çekiciliğine çekicilik ekliyor. Otomobilde özellikle ön koltuklarda nefis bir ergonomi hakim.
Rahat koltuklar Öyle ki koltuğu uzun yolculuklarınızda adeta bir eşik gibi ayarlayıp dizlerinize ekstradan destek sağlayabiliyorsunuz. Ayrıca teleskobik olarak hareket edebilen direksiyon, boyunuz ve kilonuza en uygun ve güvenli oturma pozisyonunu ayarlamanıza olanak sağlıyor. Orta konsoldaki yol bilgisayarına alışmak önceleri biraz zor geliyor. Ancak alışınca otomobilin teknolojik fonksiyonlarını çok kolay kumanda edebiliyorsunuz. Ayrıca otomatik sunroof'u açıp kapatmak, kolay kontrol sistemi sayesinde gözlerinizi yoldan ayırmadan mümkün olabiliyor. Müzik sisteminin basit kontrollerine ve otomatik pilota, direksiyon üzerindeki ve sinyal kollarındaki küçük düğmeler yardımı ile ulaşabiliyorsunuz. Ama otomobilin kontağını çevirdiğinizde dizel dünyasında yepyeni bir boyuta ışınlanıyorsunuz. 177 beygir gücündeki V6 CDTI dizel motor, nefis otomatik şanzıman ile hem şehir içinde hem de şehirlerarası yollarda gerçekten çok keyifli bir performans, yol tutuş ve yakıt ekonomisi sağlıyor. Ancak otomobilin fiyatı, çok lüks özelikleri ve özellikle de vergisi nedeniyle yüksek.
|
|
|
|
|
|
|
|
|