n Turkcell 'Kardelenler' adını verdiği, "Çağdaş Türkiye'nin Çağdaş Kızları" kampanyası çerçevesinde hazırladığı, Ayşe Kulin'in kaleminden, Manuel Çıtak'ın objektifinden çıkmış muhteşem eseri çok pahalı bir kitap halinde basmıştı. Biz de demiştik ki, "Şunun ucuzunu çıkarın. Herkes okusun!" Öleceğimizi de bileceğiz herhalde. Çünkü çıkarmışlar. 5 milyon TL'ye her yerde satılıyormuş. Gelirini o projeye aktarıyorlarmış. Tebrikler Turkcell. n Taş devrinin reklamlarda kullanımına daha önce de tanık olmuşuzdur. Fakat HSBC Axess Card reklamındaki kadar şirinine az rastladım. Hem dediğini yalın bir şekilde anlatıyor, hem de rekabetten ve reklam kirlenmesinden kendisini koparıyor.