Metroseksüellere Doğulu çizgiler
Kenan Doğulu modacı oldu. "KEN" adıyla bir erkek giyim markası yaratan sanatçının hedef kitlesi metroseksüeller.
Kenen Doğulu'nun sahnede kullandığı sıradışı kıyafetleri artık herkes giyebilecek. Son üç yıldır sahnede kendisi için özel tasarlanan kıyafetleri giyen Kenan Doğulu, tarzının çok beğenilmesi üzerine "KEN" adıyla bir erkek giyim markası yarattı. Tişört, gömlek, ceket ve kot pantolondan oluşan kolekisyon 1 Temmuz'da Maçka Demokrasi Parkı'nda yapılacak defilenin ardından Vakkorama, Beymen Club ve Mudo mağazalarında satışa sunulacak. Başlıca hedef kitlesinin metroseksüeller olduğunu belirten Kenan Doğulu, tasarımcısı İrem Onar ile birlikte hazırladığı koleksiyonun 15-35 yaş arasında, sıradışı olmayı, bulunduğu ortamda sivrilmeyi seven, tabuları yıkmak isteyen erkeklere hitap edeceğini söyüyor. Metroseksüel kıyafetleri gay'lerin de tercih ettiğini hatırlamamız üzerine Doğulu, "KEN kıyafetlerini gay'lerin giymesi beni mutlu eder, çok sevinirim, Keşke giyseler. Gay'ler hayata ve dünyaya renk katan insanlar. Giyinmeyi çok iyi bilirler, çok zevkli, bakımlı ve temizdirler. Benim için büyük keyif olur. İnşallah onların tercih edeceği gibi bir koleksiyon hazırlamışızdır" dedi.
Parfümü De Çıkıyor Gece kulübü işletmecisi Gökhan Yüzbaşıoğlu ile ortak girdiği yeni işinde büyük hayalleri olan Kenan Doğulu, "Ürünlerimiz, New York, Miami, Los Angeles ve Londra'daki ünlü mağazalarda da satılacak. Önümüzdeki sezon kadın koleksiyonu hazırlayacağız. Yüzük, kolye gibi erkek aksesuarından sonra sırasıyla KEN'in yakkabı, parfümeri ve kozmetik ürünleri de çıkacak" dedi.
Şerif ERCAN
|