kapat
   
SABAH Gazetesi
 
  » Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Arşiv
    Euro 2004
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Otomobil
    Sinema
    Çizerler
    Kampüs
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Yuksel Aytug @ SABAH
 
Mucizelere ne kadar da açız
Tokat cinliği Tokat cinliği
Sağa bakar, solu görür!
GAF oloji
Alt Yazı

Sağa bakar, solu görür!

FARKINDAYIM, bu aralar reklamlarla ilgili çok fazla yazı yazıyorum. Ama ne yapabilirim ki? Program izlemek için ekranın karşısına geçtiğimde dakikalar boyu reklam izlemek zorunda kalıyorum. İster istemez reklamların hayatımızdaki ağırlığına koşut olarak "Yakından Kumanda" köşesindeki hacimleri de artıyor! Mutlaka sizin de dikkatinizi çekiyordur, bu aralar "uzaylı" reklamların sayısında büyük bir artış var. Gofretten, temizlik ürünlerine, beyaz ve kahverengi eşyadan, margarine kadar pek çok reklam konsepti "bilim kurgu" üzerine oturtuluyor. Yapılan araştırmalar ise "uzaylı" kampanyaların tuttuğunu ortaya koyuyor. Okurlarımızdan Cüneyt Yanar ise Ata Demirer'in rol aldığı yeni Vestel reklamını azıcık ti'ye almış. İşte Yanar'ın yorumu: Veysel'in yeni reklamında San Diego'dan gelen hanım, Vestel City'ye giderken arabanın sola dönmesini istiyor. Gayet normal bir istek aslında, çünkü Vestel City solda kalıyor. Fakat bizim Cyberg-Veysel'e zoom yapıldığında sağa doğru baktığını görüyoruz. Ama iyi niyetten ödün vermeyelim, çekimde hata yoktur belki de. Yoksa bu Cyberg'ün sol tarafı görmek için sağa mı bakması gerekiyor? Yıl olmuş 2154, hala hatalı üretim yapıyorlar. Bir türlü kusursuz Cyberg üretilememiş. Burada da reklamın doğruluğu bir kez daha yüzümüze şamarı vuruyor. Neden mi? E demiyorlar mı, Türk teknolojisi dünyayı sardı diye? Tabii ki sağa bakar solu görmek için canım robocuk, başka ne yapsın? Sevgili okurumuzun görüşlerini "espri" olarak algılamakta fayda var. Zira pek çok firmamızın ürünlerinin daha şimdiden dünya pazarlarında büyük bir yer tuttuğu ve bu durumun hepimizi onurlandırdığı tartışılmaz bir gerçek...

YAZARIN ÖNCEKİ YAZILARI
 Aile dizisi nasıl Dallas oldu?.   / 24-06-2004
 Şaka maka ama nereye kadar?   / 23-06-2004
 Dünyayı küçülten büyük adam   / 22-06-2004
 Dünyaya açılan pencerem...   / 22-06-2004
 Yüzdük ve kuyruğuna geldik...   / 21-06-2004
 Her babanın eli öpülür mü?   / 20-06-2004
 Mucizelere ne kadar da açız   / 19-06-2004
 Dizide oynadı, hayatı değişti   / 18-06-2004
 Reklamlarda bebek patlaması   / 17-06-2004
 Reklamlarda baby boom!   / 17-06-2004
YÜKSEL AYTUĞ
Aile dizisi nasıl Dallas oldu?
Ekmek Teknesi"ndeki...
ATİLLA DORSAY
Bana Bir İyilik Yap CNBC-e 22.00
Arkadaşın...
Güneş sermayenizi boş yere harcamayın
Güneş sermayenizi boş yere harcamayın
Dünyanın önde gelen dermakozmetik markası Vichy, 2000 yılından bu...
Erkekler de bakım ister
Erkekler de bakım ister
Sanmayın ki erkekler cilt bakımı yaptırmaz. Cildini tanımak, cildinin...
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Bilgi ve Yaşam | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.