| | Küçüklerin büyük savaşı
Gelişmekte olan ülkeler, dev üreticilerin iştahını kabartıyor. Şirketler, bu pazarları ucuz araçlarla fethedecek. Renault'nun 5 bin Euro'luk otomobilini PSA-Toyota, Ford ve VW'nin projeleri...devamı |
|
| | Peri Bacaları'nda 4x4'lerle hazine avı
Toyota'nın arazi araçları RAV4, Land Cruiser Prado ve Land Cruiser için Kapadokya'da yapılan sürüş keyifli geçti Toyotasa'nın yeni RAV4, Land Cruiser Prado ve Land Cruiser'dan oluşan...devamı |
|
| | Miniklerin trafikteki ilk adımı Renault ile oldu
Uluslararası afiş yarışmasını kazanan öğrenciler, Renault ile Paris'i görecek Renault'nun, 'Herkes İçin Güvenlik Uluslararası Afiş Yarışması'nı Bursa Akpınar İlköğretim Okulu 3-B...devamı |
|
| | Bizim kupamızı yabancılar sevdi
Yerli ve yabancı pilotların konuk olduğu Seat Cup'ta geçtiğimiz haftasonu bir sürpriz yaşandı. İzmir'de koşulan yarışı bu kez İngiliz pilot Matt Johnson kazandı. Johnson'u bir hayli...devamı |
|
| | X90 projesinde Türk yönetici
Dünyanın pek çok ülkesinde bir Türk'le karşılaşmak artık şaşırtmıyor. Çünkü Türk yöneticileri global pazarlarda rekabeti çok daha iyi başarıyor. Bunlardan biri de Renault'nun Romanya Dacia...devamı |
|
| | Altı tekerlekli Thunderbird
1960'ların efsane otomobili Thunderbird, yeniden gönülleri fethetmeye hazırlanıyor. Ancak, bu sefer bir filmin baş kahramanı olarak. Altı tekerlekli ve 7 metre uzunluğundaki Thunderbird,...devamı |
|
| | Anadolu Rallisi için geri sayım
Yunanistan'da koşulan Akropolis Rallisi'ni Subaru pilotu Petter Solberg kazandı. Pilotlar, rakiplerinin yanı sıra yoldaki iri taşlarla da mücadele etmek zorunda kaldı. Önümüzdeki yarış...devamı |
|
| | Tasarımı gibi vergisi de seksi
Otomobilde trendler değişiyor. Türkiye'de sıradışı olmak isteyenler artık üstü açık otomobillere doğru yöneldi. Peugeot 206 CC'nin yollara yeni çıkan Roland Garros versiyonu da bunlardan...devamı |
|
| | Yasemin Dalkılıç, Hyundai'nin desteğiyle rekor için dalış yapacak
Otomotiv şirketleri sadece otomobil üretip, satmıyor. Hayatın her alanında faaliyet gösteriyorlar. Özellikle marka imajını güçlendirmek için sosyal ve kültürel alanlara sponsor oluyorlar.
devamı |
|