|
 |
|
 |
Aldi'yi en büyük yapan formül
Albrecht Kardeşlerin sahibi olduğu Aldi, her yıl 40 mağaza açarak, ABD'deki toplam mağaza sayısını 2010 yılına kadar 1.000 adede çıkarmayı hedefliyor.
* Sınırlı sayıda ürünün çok ucuza satılması
* Maksimum kontrol, kaliteli Aldi markalı ürünler sunması
* Raflarda yığılmış ürünler yerine aralıklı yerleştirilmiş ürün satışı.. Sendikasız işçi çalıştırması.
* En düşük düzeyde reklam yapması ve halkla ilişkilere yönelmemesi..
* Nakit akışı ile finance edilmesi, çok az kredi kullanılması..
* Küçük market tarzı ürün satışı, aranılanın bulmasını kolaylaştırması.
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
|  | IMKB | | | E: 19,714 D:% -1.11 | |  | DOLAR | | | S: 1,374,000 D:% 1.25 | |  | EURO | | | S: 1,634,000 D:% 0.06 | |
 |
 |
|
 |
|
 |
|
|
|