Boyner'in kurmayları işi biliyor!
Görünen o ki tasarıma, tasarımcıya yatırım yapan ona değer veren kazanıyor. Boyner Grubu'nun birkaç yıl önce yarattığı Network markasının kadın bölümünün geçen yıl bir önceki yıla göre satışlarını net yüzde 30 artırmasında büyük paylardan birinin
Arzu Kaprol'ün tasarladığı koleksiyon olduğunu öğreniyorum. Kaprol bir yandan Network için özgün tasarımlar yaparken, diğer yandan da kendi adını taşıyan 2005 kış koleksiyonunun Fashion TV için çekimlerini yapıyor. İstanbul inside (İstanbul'da) adını taşıyan koleksiyon, tam anlamıyla İstanbul tanıtımı yapıyor. Her parçanın üzerinde İngilizce olarak, "Büyükşehirler bizim geleceğimiz. Bu aldığınız ürünle bareber Galata Kulesi'nin ya da Ayasofya'nın bir parçası ceketinizin içinde" gibi cümleler yazıyor.
Gerçekten güzel bir düşünce. Saltanat kayıkları, tuğralar, Süleymaniye ya da Ayasofya'nın giyisilerin içine işlendiği koleksiyon, 1 Şubat'ta modanın kalbinin attığı Fashion TV'de yayınlanmaya başlıyor.
|