IRAK'TA Hunca'nın pazar liderliğine oturmasında Iraklı distiribütörün yaptığı tanıtım faaliyetlerinin de büyük etkisi olmuş. alışveriş merkezlerinde Irak'ın en ünlü mankenleri ile tanıtım yaptıklarını anlatan Zeki Gözen, yerel televizyonlarda da arka arkaya reklamlarının döndüğünü söylüyor. Üstelik bunun için ödenen ücretler çok da düşük. Ülkenin en ünlü mankenlerine tanıtım için verilen ücret sadece 100 dolar. Bugün Iraklılar Hunca'nın en çok 25 yıllık markası Viva Capio, Caldion parfümlerini kullanıyorlar. Bu İran için de böyle. İran'da Vica Capio'nun "vive" diye bilindiği ve üst gelir grubu tarafından da kullanıldığını kaydeden Zeki Gözen gururla şunları söylüyor: "İran'a gittiğim zaman Viva Capio'nun sahibi geldi diye herkes etrafıma toplanıyor. Hatta imza isteyenler bile oluyor..."