NURHAN KARA
İş yaptırdığımız bir şirket senetleri sizin bankanızın Kartal Şubesine vermiş.f Senetlerin vadesi 05.03.2002'dir. Bu tarihten birkaç gün önce ilgili şubenizi arayarak 05.03 vadeli senetler için son ödeme günü nedir gibi bilgiler aldım.f Verilen yanıt "3 gün süresi vardır" oldu.f Bunun üzerine 07.03.2002 tarihinde seneti ödemek üzere bankanıza gittiğimizde senetlerin "Protesto" olduğu söylendi. Sebep ise saat 14:00'te Notere gönderilmeleri. Kartal Şubenizi aradığımda "siz neden Noterlerin 16:00'ya kadar açık olduğunu düşünmediniz" oldu. Halbuki ben bankalar 17:00'ye kadar açıktır mantığını yürütmüştüm kaldıki ben senetleri NOTER'e ödüyor olsam dediği doğru. Bende onlardan günler önce bilgi aldığımı ve saat belirtilmediğini söyleyince bunun bizim mantık yürüterek anlamamız gerektiği söylendi. Bunun üzerine Müşteri İlişkileri(?) biriminizden (0212-339 7353) İlknur Yenicigil Hm. İle bir tel. görüşmem oldu. -Şubenizden verilen eksik bilgi yüzünden böyle bir durum olduğunu anlatmak için. Fakat aldığım yanıt şubeden görüştüğüm kişiden daha alaycı ve baştansavmacı bir şekildeydi. İlknur hanım bana "belkide size saat bilgiside verilmiştir ben nerede bileyim ayrıca senetin vadesi 05.03 ise ayın beşinde niye ödemediniz" diyerek beni yalan söyleyen durumana düşürüpf kendisinin değerli vaktini harcamak istemedi.f
Sizden öğrenmek istediğim; Reklamlarda vurguladığınız "SINIRSIZ BANKACILIK" hizmetlerinizin Müşteri hakları diye bir parçası varsa ondan yararlanabilmek ama bu iş için sizin vitrininizde olan sayın İlknur Hanım nedense Müşteriye yalancı yapıp bankanızı haklı çıkartmaya çalışmak gibi bir yapı içinde olduğunuzu gösterdi. Benim doğruyu söylüyor ihtimalini hiç hesaba katmadan.fben haklı olduğumu sizin gibi bir kurumda savunamıyorsam (ki görünen Politikanız tam tersi) bana ne yapmam gerektiği konusunda bilgi vermenizini rica ediyorum.f Bizler çalışma hayatında ve yaşadımız hayat standardında bankalarala çalışmak zorundayız.fAma sizin müşteri olarak gördüğünüz insanlara bu derece yıldırıcı yaklaşımlarınız belki sizin için için bir müşteri kaybıdır ve önemli de değildir ama benimiçin dün maruz kaldığım haraket önemli ve kesinlikle gözardı edemiyeceğim kadar HAKSIZ bir tutum.