Updown mağazalarının büyük bölümü yurtdışında açılacak
Yünsa Genel Müdürü Cem Çelikoğlu da, gelecek 10 yıllık dönemde Updown'u dünyanın büyük şehirlerinde faaliyet gösteren ve orta ile orta üstü sınıfa hitap eden bir marka haline getirmek istediklerini söyledi. Türkiye ve dünyada 150 mağaza açmayı ve yaklaşık 150 milyon dolar ciroya ulaşmayı hedeflediklerini belirten Çelikoğlu, mağazaların büyük bölümünün yurtdışında olacağını kaydetti. İlk etapta komşu ülkelere yöneleceklerini söyleyen Çelikoğlu, "Almanya, Fransa ve İngiltere gibi ülkeleri de gözardı etmek istemiyoruz" dedi. Çelikoğlu, Uptown'un İzmir fabrikasının günlük üretim kapasitesinin 400-500 takım olduğunu belirterek, bu fabrikanın ciddi sayıdaki mağazanın ihtiyacını karşılayacak yeterlilikte olduğunu ifade etti. Moris Basmacı da konuşmasında 12 mağaza ve 10 bayiye sahip olduklarını, üretimin yaklaşık yüzde 40'ını yurtdışına sattıklarını, geçen yıl 4 milyon dolarlık ihracat yaptıklarını söyledi.