|
|
Kimisi reklam peşinde kimisi yardım derdinde
Konu yardım olunca akla ilk önce ünlüler geliyor. Bazıları medya ordusuyla kampanyalara katılırken, bazıları da sessiz sedasız binlerce kişiyi sevindiriyor. Şu sıralar Hollywood'da yardımların reklam için yapıldığı konuşuluyor.
Hollywood'un ünlü yıldızları bu yaz kendilerini hayır işlerine verdi. David-Victoria Beckham çifti, Dünya Kupası öncesi, Hertfordshire'daki görkemli malikanelerinde bir parti düzenleyerek gecede toplanan 500 bin sterlini yardım derneklerine bağışladı. Yazın ikinci yardımsever çifti ise Brad Pitt ve Angelina Jolie oldu. Minik kızları Shiloh Nouvel'in ilk fotoğraflarını magazin dergisi Hello'ya 4 milyon dolara satan ünlü çift, bu parayı da UNICEF aracılığıyla yardıma muhtaç insanlara bağışladı.
SÖYLENTİLER İYİCE ARTTI Ancak bugünlerde Hollywood'da ünlü isimlerin bu tür yardımları reklam amaçlı yaptığına dair dedikodular arttı. Kimileri ünlü isimlerin iyi niyetle bu yardımları yaptığını savunurken bazı yardım kuruluşları ise ünlülerin bu tür organizasyonlarda kendi çıkarlarını düşündüklerini savunuyor. Göğüs kanseri hastaları için kurulan bir derneğin yöneticisi olan Nicola Martin, konuyla ilgili şunları söylüyor: "Hayır işlerinde, yardım edilenler kadar en az yardım edenler de kazançlı çıkıyor çünkü kendi reklamları yapılmış oluyor." Ünlü magazin dergisi Closer'ın editörlerinden Catherine Wood ise yardım işlerinin giderek şaşırtıcı ve sansasyonel bir hal aldığını söylüyor ve şöyle devam ediyor:
OLAY ÖPÜŞME "Jemima Khan ile Kate Moss'un Filistinli çocuklar için öpüşmesini aklınıza getirin. Bu öpüşme karşılığında 60 bin sterlin yardım toplanmıştı ama bu olayda iki ünlü yıldız da magazin basının gündeminde kalmış, bedava reklamlarını yapmışlardı." Yardım derneklerinin yöneticileri de ünlülerin bu tür partilere özellikle gittiğini, asıl amaçlarının öne çıkmak olduğunu iddia ediyor.
|