* Küresel markanın avantajlarını anlatacak. En çok kullandığı "One World One Network" sloganı ile tek dünya tek GSM hattı misyonu ile hareket ediyor. Sizi dünyaya bağlayacak sloganı ile hareket edecek.
* Telsim'in GSM alt yapısını Vodafone küresel ağı ile uyumlu hale getirecek. Böylece Vodafone servislerini Türkiye'de sunabilecek. Aslında bir kısmı Türkiye'de sunulan pek çok servisi yeni ve güçlü bir marka ile Türkiye'de sunacak.
* Popüler spor ve sanat etkinliklerine sponsorluklarını artıracak. Ferrari pilotu Michael Schumaher gibi ünlüleri Türkiye'de daha sık göreceğiz.
* Yurtiçinde fiyat düşürmek için rekabete girmeyecek. Sahip olduğu markayı ucuza satmaya çalışmayacak. Mevcut marka ile değişik katma değerli servislere ulaşabileceği temasını kullanacak. Ancak küresel servisleri özellikle en çok konuşan tüketici üzerinde etkili olarak kullanmaya çalışacak.
* Vodafone abonelik konusunda Türkiye'de alışık olduğumuz uygulamadan farklı bir çözüm getiriyor. Buna göre yeni abone olmak isteyen müşteriler bir yıllık abonelik sözleşmesi yaptıkları takdirde piyasadaki en yeni telefonları bile sembolik fiyatlara alabiliyor. Sözleşme modelinin uygulandığı çok sayıda Avrupa ülkesinde birçok telefon 1 YTL karşılığında alınabiliyor.