|
|
|
|
'Pasta' artık onun 'lezzet' markası oldu
Dekorlu pastalarını artık 'Pasta' adını verdiği mağazasında müşterilerine sunan Feride Zeyneloğlu, tek başına çıktığı yolda 28 kişilik geniş bir kadro ile ilerliyor. Zeyneloğlu, bir okul gibi çalışan Pasta'da gençleri eğitiyor.
Evine gelen misafirlerinin ısrarları üzerine iş hayatına atılma kararı alan ve 'Pasta' adını bir marka haline dönüştüren Feride Zeyneloğlu, adeta bir okul haline gelen pastanesinde şimdi gençleri eğitiyor. Mersin'in Tarsus ilçesinde küçük bir dükkanda ürettiği pastalarının tatları kadar görünümleriyle de büyük beğeni toplaması üzerine 15 yıl önce Adana'da bir butik pastane açan Feride Zeyneloğlu, artık 28 kişilik geniş kadrosu ile müşterilerinin hayallerindeki lezzeti yaratıyor. Öyle ki, kendisinin Bilkent Üniversitesi mezunu oğlu Yiğit de, kendi mesleği olan turizm alanında çalışmak yerine, İngiltere'de pastacılık eğitimi almayı tercih etmiş. Pasta dekorasyonu yapmak isteyen kişilerin geniş hayal gücüne, el becerisine ve estetik bakış açısına sahip olması gerektiğini anlatan Zeyneloğlu, personelinde aradığı özelliklerin de bu doğrultuda olduğunu söylüyor. Zeyneloğlu, bir Belçika firmasının Türkiye'de düzenlediği düğün pastası dekorasyonu yarışmasında birincilik ile sağlık kuralları ve hijyene gösterdikleri özen dolayısıyla Seyhan Belediyesi'nin "Çağdaş İşletme Projesi'' belgesini aldıklarını belirterek en büyük hassasiyetlerinin hijyen, lezzet ve estetik görünüm olduğunu belirtti.
|
|
|
|
|
|
|
|
|