|
|
|
|
|
|
Ceyo bu abicim
40 yıldır ürettiği anatomik terliklerle Türk insanının güvenini kazanan Ceyo, sektörde aranan markalardan biri.
Geçen yıl reklam filmindeki "Ceyo bu abicim" sloganını hafızalara kazıyan Ceyo'yu bu yıl televizyonda görmeyeceğiz. Ama gazete, dergi ve bilboard'larda sık sık karşımıza çıkacak. 1964 yılında kurulan Ceyo, Mahir Yoleri'nin büyük ortaklığında, terlik sektörünün en eski markası. Ceyo'nun misyonunu, "Kaliteli mal üretmek" şeklinde açıklayan Ceyo Genel Müdür Yardımcısı Naki Kolsuz, "Ayak sağlığı bilincini yerleştirmek ve anatomik ürünler sunmak olarak bizim görevimiz" diyor. Yılda 2 buçuk milyon çift terlik üreten firma yurtdışına, özellikle Arap ülkelerine ihracat yapıyor. Ama Ceyo'nun asıl hedefi Avrupa. Ceyo'yun diğer markalardan farkı ise terliklerinin anatomik olması ve tabanından sayasına, tasarımına varana kadar titizlikle kaliteli malzemelerden üretilmesi.
YENİ MODELLERİYLE İDDİALI Ucuz mal üretemedikleri için belli pazarın altına mal satamayan firma, yeni ürünleriyle çocuktan yaşlıya, kadar herkese göre farklı ürünler geliştirmiş. Ceyo'da 900'ü aşan model ve renkte, 20 milyondan başlayıp 80 milyon liraya kadar terlik ve ayakkabılar var. Bu sene anatomik tabanlar çok yoğun kullanan firma, genç koleksiyonuyla çok iddialı. Ürettiği anatomik ve kaliteli ürünleriyle müşterilerinin güvenini ve beğenisi kazanan firma, Türkiye'den sonra şimdi de Suriye'de taklitleriyle mücadele ediyor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|