* Rekabette tek kalmanız sizin için iyi ama tüketici için birden fazla şirket olsaydı daha iyi olurdu diye düşünüyorum... Ama hiç öyle bir şey yok. Sizi düzelteyim. Bütün dünya tek platforma doğru gidiyor. Önce onlar da bir platform, iki platform denedi ama kaldırmıyor. İki platform yaşayamaz. Çünkü yatırım çok büyük ve yatırımın geri dönmesi uzun zaman alıyor. Buna kimse dayanamıyor. Tek olmanın tüketici açısından şu faydası var. İki şirket olsa, ayrı ayrı kanallara gidip anlaşma yapacak. Fiyatlar yükselecek, bu da tüketiciye yansıyacak.
* Bir patronun dört yıl kâr etmeyeceğini bildiği halde böyle bir yatırıma onay vermesi ilginç. Normal bir patron davranışı gibi gelmiyor insana... Bizim patronun daha önce bir Turkcell deneyimi var. Aynı tür bir yatırım. Beş sene beş kuruş kazanamadı, feci paralar yatırmıştı üstelik. Sonradan kazanmaya başladı. O zaman da büyük gruplara birlikte yatırım yapma teklifiyle gidilmişti. Ama onlar gelecek göremedikleri için yatırım yapmamışlardı. Turkcell tecrübesi yüzünden Çukurova Grubu tereddütsüz girdi bu işe. Ama diğer büyük gruplar tereddüt etti. Biz bu işe girerken, hepsine aklınıza gelecek bütün büyük gruplara teklif götürdük. İncelediler, büyük yatırım, bu iş olmaz deyip girmediler. Doğan Grubu'yla da önce ortaktık, onlar da sonra ayrıldılar.
* Niye gittiniz büyük gruplara? Tek olunca göze batıyorsunuz. Biz tek olmak istemedik. Sonra zannediyorlar ki burası acayip para kazanan tuhaf bir yer. Tek ya. Başarılı görünüyor ya. Biz gruplara gidip, bu işin gerçeği şu. Dört-beş yıl para kazanmak mümkün değil demeye başladığımızda vaz geçtiler. Şimdi bunu yaptık biz. Şimdi işte Freetv falan çıktı...