kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
1 Mayıs 2009, Cuma
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Sheth: Kriz sonrası milyarder sayısı artar

30.04.2009
Dünyanın ilk ve tek devlet destekli marka geliştirme programı Turquality'nin gerçekleştirdiği 5. Vizyon Semineri'nde konuşan dünyanın önemli pazarlama profesörlerinden Jagdish Sheth Turquality inisiyatifinin bütün dünyaya örnek teşkil edecek bir program olduğunu söyledi.
Sheth "Kriz sonrasında milyarderlerin sayısı artacak" diye konuştu.
Dünya genelinde tüketicilerin kullandığı ürünlerin yüzde 70'inin markasız ürünler olduğunu dile getiren Sheth, dünyada henüz markalaşma sürecinin tamamlanmadığına işaret ederek, burada markalaşmak için fırsatlar bulunduğunu kaydetti. Artık G8'in yok olduğunu, G20'nin daha fazla önem kazandığına işaret eden Sheth, "Gelişmekte olan ülkelerde büyüme artarak devam edecek. Bu ülkelerde yeni markalar doğacak ve markaya dayalı tüketimde artış olacak" dedi. Sheth, Türkiye'de çok iyi tasarımcılar bulunduğuna dikkat çekerek, "kaliteye odaklanmak, tasarım ve araştırma faaliyetlerine yatırım yapmak, otomasyona dönük üretkenlik sağlamak önemli. Dünya çapında beğenilen markalar yaratmak, düşük maliyet elde etmek ve insan sermayesine yatırım yapmak gerekiyor" diye konuştu.