"Havaalanında alışveriş pahalıdır imajını yıktık"
İLİŞKİLİ HABERLER
"Havaalanında alışveriş pahalıdır imajını yıktık"
Kantaşı Mert, içerdeki mobilyalardan, ürünlerin sergileniş biçimine kadar Kapalıçarşı atmosferi yarattıklarını ifade ederek, müşterilerde var olan havalimanında satış noktası pahalıdır imajını yıktıklarını vurguluyor. Kantaşı Mert, daha önce aynı alanda puro, çikolata satan mağazalar bulunduğunu hatırlatarak "Mağazaların derinliği fazlaydı, girişi kolay değildi. Biz derinliği azalttık. Üst üste, yoğun ve dolu bir teşhir yöntemine geçildi. Yolcunun vakti dar ve hemen alışveriş yapmak istiyor. Yarattığımız yeni konsept ile yolcu her şeyi dışarıdan görmeye başladı. Yolcu artık içeriye girmekten çekinmiyor. Duty Free mağazacılığında en önemli konulardan birisi müşteriyi içeriye sokabilmek. Zira yolcunun vakti çok az" diye konuşuyor.
Yayın tarihi: 26 Mart 2009, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/03/26/em/haber,45AE6AED8258456C996FEAA1491F3A4F.html
Tüm hakları saklıdır.