Yamamoto'ya göre Türkiye'de emlak sektöründeki en büyük değişim bilinçlenme oldu. Özellikle tüketiciler ev satın alırken evin mimari ve teknik özelliklerinden banka kredilerine kadar o kadar çok ayrıntı hakkında bilgi sahibi oldu ki ortaya 'profesyonel müşteriler' çıktı. Yamamoto, 'Böyle olunca kalite de yükseliyor' diyor. Krizin bazı firmalar için fırsat yarattığını bazen de kriz fırsatçıları doğurduğunun altını çiziyor. Yamamoto, krizle birlikte bazı firmaların ödeme yapmadıkları söylüyor. Yamamoto, proje hazırladıkları iki firmanın kriz nedeniyle projeleri beklemeye aldıklarını söylüyor. Ancak firmaların ismini vermekten kaçınıyor. Bazılarının ise bu dönemi fırsata çevirmek için projelerine hız verdiklerini söylüyor.
Yayın tarihi: 27 Kasım 2008, Perşembe Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/11/27/em/haber,9135938EF20D4CB4872506BC6CF9AD81.html Tüm hakları saklıdır.