Marpop'da hedef 5 yılda 500 şube açmak Başta 'Sortie' olmak üzere Taksim ve Nişantaşı'nda eğlence mekanları bulunan Eksen Grup ile Mado Dondurma'nın ortaklığıyla kurulan Marpop, bir ay içinde 5 yeni şube açma kararı aldı. Firmaya ait, Kuruçeşme Sortie, Bakırköy Capacit'den sonra, bu ay içinde Bağdat Caddesi Erenköy ve Natilius'u, Etiler şubesi takip edecek. Bir yılda 30-40, 5 yıl içinde ise 500 şube hedefleyen Marpop bayilik görüşmelerine de başladı.
En ucuz oto için anlaşma oldu, Tata harekete geçmedi Hindistan'da 2 bin 500 dolara dünyanın en ucuz otomobilini üretmeyi amaçlayan Hintli Tata Batı Bengal'deki fabrika inşaatına karşı çıkan köylülerle anlaşmaya varıldığının açıklanmasına karşın inşaata halen başlanamadı. Hükümet ile köyüler arasındaki görüşmelere katılmayan Tata yetkilileri, 'anlaşma muğlak' diyerek inşaatı sürdürmeyi reddediyor. Tata Türkiye Distribütörü İsotlar Grup ise yazılı bir açıklama yaparak Nano'nun üretiminin yapılacağını duyurdu.
Honda Paris fuarına 3 modeliyle gidecek Honda'nın, Paris Otomobil Fuarı'nda üç dünya prömiyeri gerçekleştireceği bildirildi. Honda'dan yapılan yazılı açıklamada, Honda'nın Paris Otomobil Fuarındaki standının, ürettiği araçların çevreye etkisini en aza indirmeyi taahhüt eden modellerle dolu olacağı kaydedildi. Honda, Paris'teki standında çevreci taahhütlerinin izlediği yolu gösteren yeni hybrid'i Insight'in konsept modelinin dünya prömiyerini yaparken Civic Hybrid modeli ve i-DTEC adını verdiği otomatik dizel versiyonunun da dünya prömiyerlerini yapacak. Ayrıca, yeni Honda Jazz'ın Avrupa prömiyeri de Honda standının ayrıcalığını ortaya koyacak.
Numara taşımada % 15 kayıp olabilir Vodafone Türkiye Teknikten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hüseyin Köksaldı, numara taşınabilirlikte operatörünü değiştiren abone oranında genel trendin yüzde 5 ila 20 arasında olduğunu belirterek, "Bunun bize yansıması yüzde 5 de 15 de olabilir. Aynı beklenti diğer operatörler için de geçerli. Dolayısıyla burada gerçek bir yarış başlıyor" dedi. Köksaldı, yaptığı açıklamada, şu anda operatörler arası testlerin devam ettiğini, uygulamanın sektörde ciddi anlamda etki yapacağını ve bu etkinin gerçek anlamda abonelerin kalite ile hizmeti algılamalarına bağlı olduğunu söyledi. Birçok abonenin, bulunduğu operatörden başka operatöre geçebileceğini ve hangisinin daha iyi olacağına bu şekilde karar vereceğini belirten Köksaldı, sonunda kendileri açısından kaliteli, çeşitli ve fiyatı uygun olanda karar kılacaklarını anlattı.