Tween'in kreatif direktörü Güneş Güner Işık, dünyanın en büyük ilk 10 erkek giyim markasından biri olmayı hedeflediklerini belirterek şunları söyledi:
* Markanın nereden geldiğini, ne önerdiğini vurgulamak için; koleksiyonumuzda kendi kültürümüzden, kendi DNA'mızdan detaylar olsun istedik.
* Dünyadaki ilk maskülenlik sembolü olan, Çatalhöyük zamanından çıkan ve devamında Anadolu'daki farklı uygarlıklar tarafından kullanılan koç boynuzu sembolünü bulduk ve bunu desen haline getirdik. Bu deseni; kemerlere sıcak baskı olarak, nakış olarak, astar olarak kullandık. Bu monogramı artık hep kullanacağız. Hatta 2009-2010 kışı için hazırladığımız koleksiyonda da bu monogram var.
Yayın tarihi: 30 Ağustos 2008, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/08/30/gny/haber,18B225BA5B8542609C74B595944262C4.html
Tüm hakları saklıdır.