kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 27 Ağustos 2008, Çarşamba
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC

Ülker, 6 yeni marka yarattı hedefi 738 milyona çıkardı

Ülker, 6 marka ve 20 yeni içecekle girdiği 2008 yılında yüzde 20 büyüme ve 738 milyon YTL'lik ciro hedefliyor..
İLİŞKİLİ HABERLER
Ülker, 6 yeni marka yarattı hedefi 738 milyona çıkardı
Ülker, içecekte geçen yıl 625 milyon YTL olan toplam cirosunu, 6 marka ve 20 yeni içecekle girdiği 2008 yılında 738 milyon YTL'ye çıkarmayı hedefliyor. Ülker Gıda ve İçecek Grubu Başkanı Mehmet Tütüncü, İçecek Grubu Genel Müdürü Şener Astan ve İçecek Grubu Genel Müdür Yardımcısı Arzu Gökalp'in katılımıyla yapılan toplantıda şirketin içecek grubunun yeni ürünleri tanıtıldı.

'2008 DİNAMİK GEÇİYOR'
Ürün çeşitliliği konusunda en büyük motivasyonu tüketiciden gördüklerini belirten Tütüncü "İçecek grubu, Ar-Ge, üretim ve pazarlama birimleri yoğun bir çalışma içinde. Bütün bunlara paralel olarak 2008 bizim için oldukça dinamik geçiyor" dedi. Türkiye içecek sektörünün "en fazla çeşit üreten" önemli bir oyuncusu olduklarını vurgulayan Tütüncü, süt ve sütlü ürünlerin yanında, kola, gazoz, malt içeceği, meyve suyu, doğal mineralli su, sporcu içeceği, enerji içeceği ve buzlu çayla her türlü içecek talebini karşılar durumda olduklarını söyledi. Tütüncü, Ülker olarak içecek üretiminin 2008'de yüzde 11 artışla 676 milyon litreye, toplam cironun da 2008 yılında 738 milyon YTL'ye ulaşmasının hedeflendiğini belirtti.

'YÜZDE 10 PAYLA BİZ DE VARIZ'
İçecek Grubu Genel Müdürü Şener Astan, Türkiye içecek pazarının 3.6 milyar YTL büyüklüğünde olduğunu belirterek "Toplam ticarette yüzde 10'luk bir paya sahip bir oyuncu olarak biz de 2002'den beri bu alanda varız. Adapazarı Akyazı'daki Della Gıda fabrikası yılda 640 milyon litre üretim kapasitesine sahip." Şubat 2007'de Bahar Su Eskipazar tesisini satın aldıklarını hatırlatan Astan, bu yılın şubat ayında bu tesisin ürünü Ülker Flores Doğal Mineralli Su'yu pazara sunduklarını belirtti. Ülker İçecek Grubu Müdür Yardımcısı Arzu Gökalp de yıllık satış hedefini 80 milyon şişe olarak açıkladı.