İLİŞKİLİ HABERLER
'Gelecek yıl kuruyemişte lider olabiliriz'
'Gelecek yıl kuruyemişte lider olabiliriz'
Kamışlı, hedeflerinin kuruyemiş pazarında 2009 yılında lider olmak olduğunu belirtti..
PEYMAN'IN kuruyemiş pazarında 2'nci sırada bulunduğunu anımsatan Kamışlı, 3 yıl içinde 4 yeni markayla büyüyeceklerini anlatarak, hedeflerinin 2009 yılında aralarında az bir pay farkı bulunan pazar liderini geride bırakmak olduğunu söyledi. Peyman olarak her yıl yüzde 30 büyümeyi amaçladıklarını kaydeden Kamışlı, toplam kuruyemiş pazar büyüklüğünün 2.3 milyar dolar olduğunu, ancak bunun yalnızca yüzde 15'inin paketli olduğunu dile getirdi. Kamışlı, şöyle devam etti: "Aslında dünyanın en çok kuruyemiş tüketen ülkesiyiz. Ama bizde maalesef paketli kuruyemiş oranı çok düşük. Yine de biz paketli pazarının ciddi bir büyüme yaşayacağını öngörüyoruz. Bize göre, paketli oranı 5 yılda yüzde 50'ye çıkacak. Ayrıca, artık Peyman ile ihracatta da üst sıralarda yer alacağız. Dor Leo 48 bin noktada satılıyor. Önümüzdeki günlerde City Farm ve Pegasus'ta da Dor Leo ürünlerinin yer alacak. Son yıllarda sağıklı gıda tüketiminin öneminin artttığını görüyoruz. Özellikle Avrupa'da bu iyice fark ediliyor. Bunun tamamen doğal şartlarda üretilen kuruyemiş sektörünün büyümesine katkı sağlayacak. Genel olarak bakıldığında, Balkan ülkeleri ve Türki Cumhuriyetleri'nin yanı sıra Avrupa ve ABD pazarlarını da hedefliyoruz."
İLİŞKİLİ HABERLER
'Gelecek yıl kuruyemişte lider olabiliriz'
Yayın tarihi: 22 Ağustos 2008, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/08/22//haber,EBEB1417EAD14AA286723CA7AFF8DF1F.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.