kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 7 Ağustos 2008, Perşembe
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC

Krizde bile en çok parayı ABD dağıtıyor

MORTGAGE krizi sonucunda ekonominin resesyona girmesinden sonra yatırımcılar ve uzmanlar ABD merkezli bankaların stadyum isimlerine yıllık ödediği milyonlarca dolarlık isim hakkı sponsorluklarını eleştirmeye başladı. Zarar üstüne zarar açıklayan Citigroup'un nakde en çok ihtiyaç duyduğu bugünlerde pazarlama araçlarına yüksek meblağlarda harcamalar yapması ciddi tartışmalara neden oldu. 2006'da 29 yıllığına New York Mets Stadyumu'nun 2009'da başlanacak olan sponsorluk antlaşması yatırımcılarının tepkisine neden oldu. Şirket yöneticileri ise stadyum isimlerine yaptıkları bu yatırımlarından memnun olduklarını belirtiliyor.