MORTGAGE krizi sonucunda ekonominin resesyona girmesinden sonra yatırımcılar ve uzmanlar ABD merkezli bankaların stadyum isimlerine yıllık ödediği milyonlarca dolarlık isim hakkı sponsorluklarını eleştirmeye başladı. Zarar üstüne zarar açıklayan Citigroup'un nakde en çok ihtiyaç duyduğu bugünlerde pazarlama araçlarına yüksek meblağlarda harcamalar yapması ciddi tartışmalara neden oldu. 2006'da 29 yıllığına
New York Mets Stadyumu'nun 2009'da başlanacak olan sponsorluk antlaşması yatırımcılarının tepkisine neden oldu. Şirket yöneticileri ise stadyum isimlerine yaptıkları bu yatırımlarından memnun olduklarını belirtiliyor.
Yayın tarihi: 7 Ağustos 2008, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/08/07//haber,389EAA45789B414A8A9D54C0137E3C4D.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.