Erkeklere yönelik bir ürün olarak tasarlanan Coca Cola Zero,
Türkiye'de kadınlar tarafından da sevildi. Nitekim, Duygu Alptekin de bunu, tüketicilerin yüzde 60'ının erkek, yüzde 40'ının kadın olduğunu söyleyerek doğruluyor. Zero'nun bugüne kadar penetrasyonu en hızlı sağlanan ürün olduğunu da dile getiren Alptekin, ilk ayın sonunda
Türkiye'deki satış noktalarının yüzde 90'ına ulaşıldığının altını çizdi. Coca Cola tüm dünyada ürün portföyünü çeşitlendirmeyi hedefliyor. Artık sadece gazlı içecek sektöründe değil, tüm alkolsüz içecek sektöründe dev olmak isteyen şirketin 2010 ciro hedefi de 650 milyar dolar, ürün portföyünde ise gazlı içecek, çay, maden suyu, meyve suyu, kahve gibi farklı kategoriler bulunuyor.
Yayın tarihi: 27 Temmuz 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/07/27//haber,966E27EB1C4242CE925989966F5D766B.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.