GÜRPINAR, 2007 yılında toplam medya yatırımının 3 milyar 308 milyon YTL civarında olduğunu belirtti. Bu yıl reklam pazarında yüzde 15-18 seviyesinde büyüyeceğini vurgulayan Gürpınar, "Siyasi ortam nedeniyle beklentilerin bir kez daha gözden geçirilmesi gerekse de, yıl içindeki iki önemli organizasyon olan Avrupa Şampiyonası ve olimpiyatlar, reklam sektörünün 2008'i de iyi bir performansla kapatmasını sağlayacağını düşünüyoruz.
Televizyon reklam pastasından yüzde 53'lük bir pay almakta. Basın yüzde 34, açıkhava yüzde 7, radyo yüzde 3, sinema yüzde 1 ve internet yüzde 2 pazar payına sahip" dedi.
Yayın tarihi: 20 Temmuz 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/07/20//haber,E7907F7006E94574A1100E18C9BA87CC.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.