TÜRKLERİN kulağı ile anlayan bir toplum olduğuna dikkat çeken Gürpınar, bu yüzden jingle (reklamların fon müziği) ve sloganların
televizyon reklamlarında çok önemli olduğunu vurguladı. Gürpınar, "Reklamlar net ve anlaşılır olmalı. Herkes anlamalı.
Türkiye'deki bazı reklamcılar anlaşılmaz iş yapmanın erdem olduğunu zannediyor. Tüketicinin bir reklamı seyrettikten sonra 'Aaa yine yapmışlar yapacaklarını' demelerini istiyoruz" ifadesini kullandı. Gürpınar, nerede kahkaha varsa, orada iyi bir fikrin olduğuna inandığını da sözlerine ekledi.
Yayın tarihi: 20 Temmuz 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/07/20//haber,5653C9500DF44CF8B58E5911751B1A9C.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.