Burberry örmenin üçte ikisini Yeşim'e verdi
İngiltere'nin üst gelir grubuna yönelik moda markası Burberry'nin, örme grubundaki siparişlerinin yüzde 66'sını Yeşim Tekstil'e verdiği bildirildi. Burberry için günlük ve spor kıyafet üretiminin birinci yılını dolduran Yeşim Tekstil'de, 'Burberry Günü' adlı etkinlik düzenlendi. Burberry Satınalma Direktörü May Chong, üretimlerinin bir kısmını, yaklaşık 1.5 yıldır İtalya'dan Türkiye'ye kaydırdıklarını söyledi. Yeşim Tekstil ile 'Lifestyle' adı verilen günlük ve spor kıyafetler grubunda çalıştıklarını kaydeden Chong, Yeşim Tekstil'in erkek örme grubunda, dünyada çalıştıkları 4 firmadan biri olduğunu kaydetti. Yeşim Tekstil CEO'su Şenol Şankaya da, dünyaca ünlü bir markanın kendilerini tercih etmesinin gurur verici olduğunu söyledi. "Burberry ile daha büyük projelere imza atacağımıza inanıyorum" diyen Şankaya, Türk hazır giyiminin katma değeri yüksek ürünler üreterek vazgeçilmez hale gelmesi halinde, İtalya gibi kendisini farklı konumlandırabileceğini belirtti.
Yayın tarihi: 17 Haziran 2008, Salı
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/06/17//haber,C09FFC9E756A43CA9AB932FD7BE1D6F1.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.