Buğday dergisi Kreatif Direktörü ve Ekolojik Pazar Kurumsal Kimlik Koordinatörü Lalehan Uysal, ilki geçen yıl Şişli Bomonti'de açılan ve 50 tezgâhla başlayıp 200 tezgaha yükselen pazarın amaçlarını şöyle anlattı: "Projenin amacı ekolojik tarımın yaygınlaştırılması, organik ürün tüketiminin artması, herkesin organik ve sağlıklı ürün tüketmesi yerel olanı, geleneksel pazar geleneğimizi yaşatmak... Tüm ürünler yetkili sertifikasyon firmalarınca verilmiş sertifikalara sahip. Pazarda sertifikasız tek bir ürün yok. Buğday Derneği tarafından her türlü giriş-çıkış kilo bazında kontrol ediliyor. Bütün pazarlarda kullanılan nar logosu marka tescillidir. Logomuzdaki nar, bereketi simgelemek için seçildi. Tabii ki tekerleme gereği de 'Pazardan aldım bir tane, eve geldim bin tane,' deyimine göndermedir... Pazarın nardan sonraki gerçek simgesi eski memur filesi... Bu file ürünlerimiz kadar çok satılıyor. Bez çanta satarak, tüketim alışkanlıklarını değiştirmeyi hedefliyoruz."
Yayın tarihi: 14 Haziran 2008, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/06/14/ct/haber,7BF85A3E08014B819FD0FEBC0519DEC8.html
Tüm hakları saklıdır.