kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 6 Nisan 2008, Pazar
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
Nilüfer Turizm Genel Müdürü Eren, geçtiğimiz yıl yüzde 92 doluluk oranına ulaştıklarını söyledi.

'Alkolmetreyle güven kazandık % 92 doluluk oranını yakaladık'

İsmail ACAR BURSA
Nilüfer Turizm Genel Müdürü Şerif Eren, 2007'de 3 milyon yolcu taşıdıklarını belirterek, yolcu sayısını yüzde 20, doluluk oranını da yüzde 40 oranında artırdıklarını söyledi..
Nilüfer Turizm Genel Müdürü Şerif Eren, şirkette uygulanmaya başlanan 'alkol metre' ile yolcuların güvenini kazandıklarını belirterek, 2007'de yüzde 92 doluluk oranını yakaladıklarını söyledi. Geçtiğimiz yıl 3 milyonun üzerinde yolcu taşıdıklarını dile getiren Eren, "Tüm işlemleri kayıt altına alınan, hakları ve ücretleri eksiksiz banka yoluyla ödenen, eğitimlerle hizmet bilinci yükseltilen personelin güler yüzle verdiği hizmet, firmamıza müşteri memnuniyeti olarak geri dönüyor" dedi. TMSF tarafından 2006'da el konulduktan sonra yönetimi devralınan 14 şirketi bulunan Kayapalı Grubu'nun Genel Müdürlüğü'nü üstlenen Eren, Nilüfer Turizm'in hareket ettiği tüm otogarlarda Emniyet Genel Müdürlüğü onaylı alkol metrelerin devreye alındığını, kaptanların kontrolden geçmeden yola çıkmasına izin verilmediğini anlattı. Şirkette, müşterilere yönelik yeniliklerin devam edeceğinin altını çizen Eren, "Bir diğer yenilik ise, 'artı bilet' uygulaması. Alt yapı çalışmaları bir yıl süren özel bir yazılımla, müşterilerimiz cep telefonlarından sadece bir mesaj atarak üye olabilecek. Bu durum müşterilerimize özel avantajlar sağlayacak. Tüm bu hizmetlerle otobüs sayısını arttırmaksızın, yolcu sayısını yüzde 20, doluluk oranını ise yüzde 40 arttırdık" diye konuştu.

MALİYETLERİ DÜŞÜRDÜ
Nilüfer Turizm'in faaliyetlerinde teknolojiden yararlanan, bilgi işlem alt yapısı yenilenmiş ve tüm birimlerinin e-posta sistemiyle haberleşir hale geldiğinin altını çizen Eren, "Yolculuk esnasında firmanın ürettiği ikramların yerine ulusal markalarla anlaştık. Böylece maliyetleri aşağıya çekerken, hizmetin kalitesini yükselttik. Bekleme salonları ve hareket merkezlerinde şık kampanyalar gerçekleştirdik" dedi.