İLİŞKİLİ HABERLER
Sevgililer beklerken sıkılmasın diye Mango erkek giyimine el attı
Sevgililer beklerken sıkılmasın diye Mango erkek giyimine el attı
"Dünyada tüm kadınlar Mango giymeden erkek giyimine girmem" diyen Mango, erkek koleksiyonunu satışa sundu..
Kadına yönelik hazır giyimde dünya devi olan İspanyol Mango, He by Mango adıyla erkek giyimine de el attı. 15 Mart'ta Avrupa ve ABD'de seçilmiş 100 mağazada satışına başlanan erkek koleksiyonu Türkiye'de de İstanbul Bahariye ve Nişantaşı mağazalarında tüketicilerle buluştu. "Dünyada tüm kadınlar Mango giyene kadar erkek hazır giyimine girmem" diyen Mango'nun Türk asıllı kurucusu İsak Halfon'un bu sözünden 2 nedenle vazgeçtiği belirtiliyor. Bu nedenlerden birincisi, kadınların uğrak alışveriş noktası olan Mango mağazalarının önünde uzun süre bekleyen ve sıkılan eşler ile erkek arkadaşlara yönelik bir önlem almış olmak. İkincisi de, Mango'nun en büyük rakibi olan ve erkek koleksiyonu da bulunan Zara'ya karşı daha aktif bir rekabet stratejisi izlemek.
KOLEKSİYON 46 PARÇALIK
He by Mango koleksiyonunda t-shirt, pantolon, jean, deniz kıyafetleri, ayakkabı ve aksesuarlar gibi kategorilerde toplam 46 parça ürün var. Her ne kadar şu an 100 mağazada satılsa da erkek koleksiyonunun ilgi görmesi halinde sadece erkeklere yönelik Mango mağazaları da gündeme gelecek. He by Mango logo olarak 'unicorn' olarak bilinen boynuzlu at simgesini seçti. Slogan ise, latincede 'hak ederek ödüllendirilmiş' anlamına gelen 'Homini Emerito.' Anlaşma sağlanması halinde, ünlü tasarımcı Valentino'nun da Mango için kısıtlı üretimi yapılacak tasarımlar yapması bekleniyor.
İLİŞKİLİ HABERLER
Sevgililer beklerken sıkılmasın diye Mango erkek giyimine el attı
Yayın tarihi: 6 Nisan 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/04/06//haber,27E97D0B9E804DF1959515E6DA1DEE59.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.