BOYNER İŞBİRLİKLERİ İLE İLERLİYOR Boyner Holding Murahhas Azası Cem Boyner, geçtiğimiz ay da Akbank ile birlikte oluşturacakları yeni kart sistemi olan ‘One’ı tanıtmıştı. ‘Müşteri mutluluğu otoyolu’ olarak tanımlanan kart ile iki kuruluş 9 milyonu aşkın müşteriye ulaşmayı hedefliyor.
İLİŞKİLİ HABERLER
Boyner, toptan fiyatına 'dakika' alıp müşteriyi ucuz konuşturacak
Boyner, toptan fiyatına 'dakika' alıp müşteriyi ucuz konuşturacak
Boyner Holding, Avrupa'da ilk kez İngiliz Virgin'in kullandığı 'Sanal GSM Operatörlüğü Sistemi'ni Türkiye'de ilk uygulayan şirket olacak. Boyner bir GSM operatörüyle anlaşarak 2.5 milyon müşteriyi avantajlı konuşturacak..
Boyner Grubu, dünyada ilk kez İngiliz perakendeci Virgin tarafından uygulanan "Sanal GSM operatörlüğü" hizmetini, Türkiye'de ilk uygulayan şirket olacak. MVNO(Mobile Virtual Network Operator) sisteminde şirketler kendilerine ait altyapıları olmamasına rağmen mobil iletişim hizmeti verebiliyor. Şirketler bunun için GSM altyapısı olan bir veya birden fazla mobil iletişim operatörüyle anlaşma yapıyor, bu operatörlerden toptan konuşma süresi alarak bunu kendi portföyündeki tüketicilere özel promosyonlarla destekleyerek satıyor. Operatörden alınan toplu konuşma süreleri ayrıca eğlence paketleriyle de destekleniyor. Böylece hem perakendeci müşterisine yeni bir teklifle gitmiş oluyor, hem de GSM operatörü fazladan dakika satıyor.
SADIK MÜŞTERİ PORFÖYÜ
İşte Boyner Grubu da portföyündeki, 2.5 milyon müşteri için Türkiye'deki GSM operatörlerinden biriyle anlaşarak 'katma değerli özel mobil paketleri' sunacak. Dün Boyner Holding'den yapılan açıklamada grubun sanal GSM operatörlüğü için geri sayıma başladığı belirtilerek, projenin başlangıç tarihi olarak numara taşınabilirliğinin hayata geçme zamanı olan 2008 sonbaharının hedeflendiği ve konuyla ilgili görüşmelerin sürdürüldüğü kaydedildi. Boyner Holding Yönetim Kurulu Üyesi Ümit Boyner, dünyada pek çok perakendecinin MVNO (Mobile Virtual Network Operator) sistemini kullandığını belirterek, "İngiliz Virgin bunu en başarılı uygulayan perakendecidir. Bizim 2.5 milyonluk bir müşteri veri tabanımız var. Bu müşterilerin Boyner markasına bir bağlılığı da var. Biz de bunun karşılığında iyi bir hizmet vermek istiyoruz. Mevcut GSM operatörlerinin yaptıklarından farklı olarak müşterilerin beklentilerine uygun olacak ve başka ürünlerle birleştirilebilecek bir paket sunacağız" dedi.
İLİŞKİLİ HABERLER
Boyner, toptan fiyatına 'dakika' alıp müşteriyi ucuz konuşturacak
Yayın tarihi: 3 Nisan 2008, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/04/03//haber,C22E2469753E4B2DB91B309ACAF732D5.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.