ESKİDEN albüm pazarlama tekniğini en iyi bilen kişi olarak Erol Köse'nin adı anılırdı. Ama bana göre Seyhan Müzik'in sahibi Bülent Seyhan son "operasyonuyla" Köse'yi geride bıraktı. Malum, günlerdir medyada karşılaştırmalar yapılıyor, "Gülben'in albümü mü iyi yoksa Demet'inki mi?" diye... İkisinin de plakçısı Seyhan Müzik. Her iki albüm de aynı tarihte piyasaya sürüldü. Her iki albümün de tanıtımı aynı gece yapıldı. Şimdi karşılaştırmalı satış rakamları neredeyse her gün gazete sütunlarında. Rekabet, iki sanatçının verdiği demeçlere de aynen yansıyor. İşte ben buna "pazarlama stratejisi" derim. Eğer iki albüm uzun zaman aralıklarıyla çıksaydı, bu denli sansasyon yaratmayacak, belki de bu kadar talep görmeyecekti. Halkımızın "polemiğe bayıldığı" ve "rekabetten hoşlandığı" reyting sonuçlarıyla kanıtlanmışken, Bülent Seyhan son derece akıllı bir strateji uyguladı. İki sanatçısını yarıştırır gibi yapıp, kendisi dış kulvardan birinci geldi!..
Yayın tarihi: 29 Mart 2008, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/03/29/gny/haber,995C2FC41A424CEC9AE2193053DAFA50.html
Tüm hakları saklıdır.