kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 27 Şubat 2008, Çarşamba
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC

"Türkiye'nin en büyük asistan şirketi olduk"

Esen EVRAN EKONOMİ
2007 üçüncü çeyrek sonu itibariyle 34.8 milyon aboneye ulaşan Turkcell, müşterilerine asistanlık hizmeti de verecek..
Özellikle büyük şehirde yaşayanların hayatını organize edecek destek hizmetlerine bir yenisi daha eklendi. Boyner Holding'in Back Up'undan sonra Turkcell, geçtiğimiz hafta devreye soktuğu 'Asistans Servisi' ile aboneler elektrik ve su tesisatı tamiri, çilingir hizmeti, camcı ve marangoz temini ile ilaçlama, temizlik hizmetleri ve hukuki danışmanlık da dahil olmak üzere çeşitli konut hizmetleri yanında tıbbi danışmanlık ve ilaç temini ile acil durumlarda sınırsız ve ücretsiz kara ve hava ambulansı hizmeti ile eve doktor gönderimi de dahil olmak üzere birçok tıbbi yardımı alabilecekler.

SEGMENTLER OLUŞTU
Servise üye olanlar ayrıca, yol yardım hizmeti dahilinde çekici temini ve zorunlu hallerde konaklama, araç kiralama, araç muhafaza ve muayene hizmetleri ya da ulaşım organizasyonları gibi teknik asistans hizmetlerine de ulaşabilecek. Turkcell'in faturalı hatlarda ayda 10 lira, faturasızlarda 70 kontör karşılığı vereceği bu hizmetten, şu anda Alo Paket'lere üye olan 200 bin kişi belli bir süre için ücretsiz yararlanabilecek. Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Lale Saral Develioğlu, sektörde rekabetin 2008'de daha da artacağını belirterek, "2007 üçüncü çeyreği itibariyle abone sayımız 34.8 milyona ulaştı. Açık ara lideriz. Ama biz sadece fiyat rekabetiyle bu işin yürümeyeceğini biliyoruz. Müşterimizin hayatını kolaylaştırarak yolumuza devam edeceğiz" dedi. Develioğlu, şöyle devam etti: "Daha önce first class kategorisinde aldığımız değerli müşterilerimizi yeniden tanımladık. Şimdi de Gold ve Platinium segmentlerini oluşturduk. Bunun için Alo Paket'leri tercih eden halihazırdaki 200 bin müşterimiz doğrudan bu servislere dahil oldu. Platin ve Gold kategorisindeki müşterilerimiz hayatlarının her alanında bizden yardım alacak ve pek çok avantajla tanışacak. Temel ihtiyaçların ötesinde müşterinin bizden aldığı faydalarla bizden aldığı memnuniyeti artırmaya çalışıyoruz. Bu da hergün daha zorlaşıyor."