GÖZÜME takılan iki reklam var. İlki; Şen Piliç'in yeni kampanyası. 5 kişilik aile, orta boy bir pilicin fırında pişmesini göbek atarak bekliyor. Ayıptır söylemesi ben bir oturuşta, bir pilicin yarısını mideye indiriyorum. Peki o 5 kişilik aile bir tane piliç ile nasıl doyacak? Bence reklam, pilicin lezzetinden ziyade, son ekonomik durumumuzu anlatıyor! Bir de şu AXE deodorantın yeni reklamı var. Hani delikanlı ıssız adada deodorantı sı kınca, cümle hatun kişi kasap kedisi gibi ete koşturuyor ya, işte o reklam... Hadi kokuyu duyup denizden gelenleri bir yere kadar anlayabiliriz. Peki karadan da gelen kadınlar olduğuna göre o adada demek ki bir erkek kıtlığı mevcut. Yani siz sahile inip, üzerinize en adisinden tütün kolonyası dökseniz bile akıbetiniz aynı olacak. Öyleyse ne gerek var deodoranta? Bir de 2 bin hatuna "hizmet vermeye" hazırlanan bizim delikanlının üç gün sonraki hali niye reklamda yok? Ben AXE üreticilerinin yerinde olsam, yanında promosyon olarak keçiboynuzu, padişah macunu, Viagra v.s. verirdim!..
Yayın tarihi: 24 Şubat 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/02/24/gny/haber,4C756E7C51C347F5B0FC890480F71BC0.html
Tüm hakları saklıdır.