Güçlü şirket, güçlü acenteyle oluşur
Acentelerin sigorta sektörü için önemini vurgulayan Birlik Sigorta Genel Müdürü Recep Duray, bankalar ve diğer satış kanalları her ne kadar gelişme eğilimi gösterse de, acentelerin sigortacılık için önemini korumaya devam edeceğinin altını çizdi..
Birlik Sigorta Genel Müdürü Recep Duray, sigortacılıktaki acente dışındaki dağıtım kanallarının gelişmesini sürdürdüğünü, ancak acentelerin sektör için önemini koruduğunu söyledi. Banka satış kanalının sektördeki öneminden de bahseden Duray, Birlik Sigorta-Halkbank işbirliğinin bundan böyle giderek artacağına da değindi. Duray, güçlü bir Birlik Sigorta'nın mutlaka güçlü acente ağı ile oluşacağını ifade ederken, acentelerin olmadığı yerlerde yeni acentelerin açılarak acente ağının büyütüleceğinin sinyallerini verdi. Recep Duray ayrıca, daha kârlı branşlara yoğunlaşarak, bundan sonraki hedeflerinin sadece kâr ya da sadece büyüme değil, "kârlılık içinde büyüme" olduğunu önemle vurguladı ve tüm bunların acentelerle birlikte gerçekleştirileceğini sözlerine ekledi.
BİRLİK SİGORTA'NIN YOL HARİTASI
Yeniden yapılanma sürecini gerçekleştirirken dikkat çekici büyüme rakamlarına ulaşan Birlik Sigorta'nın kârlılıktan ödün vermeden gelişmek için çaba sarf ettiğini dile getiren Duray, şirketin önümüzdeki döneme ait 'Yol Haritası'nı personeli ile paylaştı. Birlik Sigorta'nın içinde bulunduğu yeniden yapılanma sürecinin hızla devam ettiğini ifade eden Genel Müdür Duray, şirketin bu kapsamda mali, ticari ve organizasyonel hedefleri, büyüme alanları ve bu hedeflere ulaşmak için neler yapılması gerektiğini açıkladı. Birlik Sigorta'nın yeni ürün ve kampanyalarından da bahseden Recep Duray, önümüzdeki dönemde ürün yelpazesinin genişleyeceğini ifade etti. Geliştirilen yeni ürünlerle acentelerine piyasadaki rekabet koşullarında avantaj sağlamayı amaçladıklarını da kaydeden Duray, Birlik Sigorta acentelerinin bu ürünlerin satışında üstün gayret göstereceklerinden emin olduklarını da sözlerine ekledi. Recep Duray bu süreçte teknolojik altyapı, insan kaynakları politikası, performans yönetimi ve pazarlama stratejilerinin geliştirilerek sektördeki pazar payının nasıl büyütüleceğiyle ilgili açıklamalarda bulundu.
Yayın tarihi: 26 Aralık 2007, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/12/26//haber,5BBF58A349354B05AAF0F40F88BD9973.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.