Dünya basını da geniş yer verdi
İLİŞKİLİ HABERLER
Dünya basını da geniş yer verdi
New York Times:
CAMPBELL stratejik olarak odaklanacağı ürünlerinin sağlıklı olduklarını ön plana çıkarmak istiyordu. Çikolata bu imaja uygun olmadığı için Godiva'yı sattı.
BBC:
İNTERNET sitesinde 'Türk lokumundan Godiva Anlaşması' başlığını atan BBC, analistlerin Godiva'nın artık Campbell'in büyüme planları göz önüne alındığında "dikkat dağıtan bir operasyona dönüştüğü" yorumuna yer verdi.
Bloomberg:
CAMPBELL, üst sınıf çikolata pazarındaki yaklaşık 40 yıllık varlığını sona erdirdi.
Chicago Tribune:
GODIVA'NIN perfonmansı başarılıydı ancak, Campbell'ın planlarına artık uymuyordu.
CNN Money:
ÜLKER'İN bazı ürünleri zaten ABD'de satılıyordu. Şimdi Godiva'yı alarak ABD'de bir operasyon sahibi oldu.
Wall Street Journal
CAMPBELL'IN pazarlama ve reklam maliyetleri 32 milyon dolardan 348 milyon dolara çıkmıştı. Bu rakamın çoğunluğu Godiva'dan kaynaklanıyordu.
İLİŞKİLİ HABERLER
Dünya basını da geniş yer verdi
Yayın tarihi: 22 Aralık 2007, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/12/22//haber,E26B536BBC2D4922912D75EFA9E1D6C3.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.