Güven sürmeli
Reklamları yanıltıcı buluyor musunuz? Yanıltıcı değil ama eksik. Çünkü reklamlar ürünün en cazip noktalarını size aktarır. Ama en önemli gösterge müşterinin memnuniyeti, sisteme olan güvenin sürdürülmesidir. Bankaların görevleri arasında müşterileri en doğru şekilde bilgilendirmek de var. Müşteri de bilmesi gereken her şeyi bildiğinden emin olmalı. Banka her tanıtım aşamasında ürünün tüm özelliklerini veremeyebilir ama mümkünse müşteri geldiğinde versin. Benim gördüğüm müşteriler en cazip yönüne kapılıp ürünün diğer maliyetlerini göz ardı ediyorlar. İleride sorunlar yaşanmaması için başlangıçtaki zamanı olduğunca uzun tutmalısınız.
Yayın tarihi: 3 Aralık 2007, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/12/03//haber,26D491D220104D8CB9471A0C4CBC8610.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.