İLİŞKİLİ HABERLER
Türk tüketicisinin yüzde 90'ı ürünü satın alma eğiliminde
Türk tüketicisinin yüzde 90'ı ürünü satın alma eğiliminde
VENDING Turkey, Magic Mate'i Türkiye'ye getirmeden önce pazar araştırması yaparken profesyonel araştırma şirketlerine Türk tüketicisinin nabzını ölçtürdü. Anket sonuçlarına göre, özellikle genç kuşakta ürüne karşı olumlu yaklaşım olduğu ortaya çıktı. Buna ek olarak, sosyal statünün artmasıyla Magic Mate'e olan ilgi ve beğeninin de arttığı belirlendi. Anket, Türk tüketicilerinin yüzde 93'ünün ürünü 'beğeni' ile karşıladığını, yüzde 90'a ulaşan kısmının da satın alma niyeti beslediğini ortaya koydu. 2005 yılında kurulan Vending Turkey şirketi, dünyanın en büyük otomat makinası üreticilerinden 3L Group ve en büyük oyuncak üreticilerinden Euro Gift'in Türkiye yetkili distirübütörü. Şirket, pek çok farklı ürün için otomat satıyor.
Yayın tarihi: 19 Ekim 2007, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/10/19//haber,531C7C16B7A34AE7A0EE6E76B1DE5497.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.