Global Bilgi, İç Anadolu'da yeni bir çağrı merkezi arıyor
Günde 100 bin çağrı cevaplama kapasitesi ile Turkcell, Sony Ericcson, BP ve Procter&Gamble gibi şirketlere çağrı merkezi hizmeti veren Global Bilgi, yeni yatırım fırsatları için kolları sıvadı. Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan, Orta ve İç Anadolu Bölgesi'nde yeni bir çağrı merkezi yatırımı yapmak için incelemelerde bulunduklarını söyledi. Pekkan, 2006 yılında Erzurum'da gerçekleştirdikleri yatırımın yakaladığı başarı üzerine operasyonlarına yeni şehirlerle devam edeceklerini belirterek, şöyle devam etti: "Çok kapsamlı bir araştırma başlattık. Ajandımızda 12 il var. Gerek iş adamları gerekse ticaret odaları ile ortak bir çalışma yürütüyoruz. Yatırıma gideceğimiz şehirde telekom altyapısının tamamlanmış olması öncelikli kriterimiz. Nitelikli insan kaynağı da bölgede yatırım yapmak için önemli bir koşul. Şehrin belirli bir nüfusa sahip olması gerekiyor. Ayrıca gideceğimiz şehrin ulaşılabilir olması da gerekli. Mutlaka havaalanı olmalı."
AVRUPA'DA BİRİNCİLİK ÖDÜLÜ
Pekkan, Global Bilgi'nin önümüzdeki dönemde Rusya, Türk Cumhuriyetleri ve Ortadoğu bölgesinde çağrı merkezi ve müşteri ilişkileri hizmeti vermeyi hedeflediklerini de duyurdu. Bu arada Global Bilgi Avrupa Çağrı Merkezi Ödülleri 2007 kapsamında, "En İyi Çalışan Deneyimi" kategorisinde birincilik kazandı.
Yayın tarihi: 29 Eylül 2007, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/09/29//haber,3C7361EFC440480DBA3E208EC190CA7E.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.