Avrupalı Tibet rahibi Lama Shenphen Rinpoche de konferansta yer alacak.
İşkolikler buluşuyor
Her yıl yüzlerce yöneticinin izlediği Marka Korferansı'nın sekizincisi düzenleniyor. Katılacak dört isim şimdiden belli..
Bu yıl 13-14 Aralık tarihleri arasında sekizincisi düzenlenecek olan Marka Konferansı'nın hazırlıkları çoktan başladı. Çırağan Palace Kempsinki'de gerçekleştirilecek olan konferansın bu yılki moderatörü de geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi BJ Cunningham olacak. Bunun yanı sıra dört ismin katılımı kesinleşti. İlgilenenler bu yıl Kenneth Cole, Barbara Kennington, Lama Shenphen Rinpoche ve Jim Brackin'i dinleme imkânı bulacak. Dahiyane satış fikirlerinin yaratıcısı olan Kenneth Cole, AIDS ve evsizler için liderlik yaptığı örnek projelerle markasının değerini artıran bir işkolik ve aynı zamanda bir hayırsever. Amerikalı ünlü tasarımcı ve işadamı Cole, konferansta markaların yaratıcı, kârlı, toplumsal bilinci yüksek iş modelleriyle yönetilmesinin arkasındaki sağlam temelleri anlatacak. Konferansta yer alacak ikinci isim olan Barbara Kennington, yayınladığı trend analizleriyle dünya moda ve tasarım endüstrisini peşinden sürüklüyor. Hatta konuşmaya başladığı zaman Giorgio Armani, Michael Kors, Calvin Klein gibi isimlerin susarak not almaya başladığı bir tasarım direktörü, trend tahmincisi ve ürün geliştirme dehası olarak tanınıyor. Şimdilerde tüm hünerini kurulma aşamasından dahil olduğu ve hâlâ da kreatif direktörlüğünü yaptığı, trend haber portalı WGSN'de sergilemeye devam ediyor. Kennington, konferanstaki sunumunda markaların peşinden sürükleneceği yeni gelişmeleri anlatacak.
TİBET RAHİBİ DE VAR
Günümüzün en tanınmış Avrupalı Tibet rahipleri arasında yer alan, algı, bilinç, düşünce, mutluluk gibi kavramları Budizm bakış açısıyla inceleyen Lama Shenphen Rinpoche, MARKA 2007'de sıradışı birkaç saat geçirtecek. Bu yılın şimdilik açıklanan son konuğu İngiltere'nin en önemli markalarına sunduğu pazarlama ve iletişim çözümleriyle birçok uluslararası ödül kazanmış olan Jim Brackin. Güçlü kariyer çizgisinin yanı sıra İngiltere'nin sayılı hipnoterapistleri ve NLP uzmanları arasında yer alan Brackin, sunumunda hipnoz, bilinçaltı, davranış psikolojisi ve iletişim araçları bir araya geldiğinde tüketici-marka ilişkisinde nasıl mucizevi etkiler yaratıldığını paylaşacak. Konferanstaki katılımcılara deneysel bir hipnoterapi seansı deneyimi yaşatacak olan Brackin'ın amacı yepyeni bir perspektifle marka ve tüketici arasındaki ilişkiye açıklama getirmek.
Yayın tarihi: 29 Eylül 2007, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/09/29/ct/haber,01E1AFC7B5174220A3ECEFAA182AE18A.html
Tüm hakları saklıdır.