ÖLÜMLÜ kazalar bir yana kent içindeki basit kazalarda hala,
"kaza raporu" için polisin beklenmesi trafiği alt üst ediyor.
Ama bu çileyi çekmemek mümkün.
Çağdaş ülkeler bunun çaresini bulmuş; hemen devreye sigorta şirketleri giriyor. Peki, bizde neden böyle olmuyor?
Nedeni basit; yasal altyapı yok.
Trafik kanunu hala Meclis'te bekliyor.
Ancak bu gerçeğe rağmen, vatandaşın hayatını kolaylaştırmak isteyen sigorta şirketleri de var.
Bu işin öncüsü de sigorta sektörünün başarılı isimlerinden
Ayhan Apak. HDI Sigorta Genel Müdürü ve CEO'su
Ayhan Apak, trafiği kilitleyen kent içi kazalarda polis raporu beklemeden
"acil eksper" hizmetini devreye sokarak bir yeniliğe imza attı.
Apak, uygulamaya koyduğu 7 gün 24 saat
"acil eksper" hizmetiyle önemli bir eksiği gidermiş oldu.
Gördüğünüz gibi kent içi trafiği rahatlatmak için sadece yerel yöneticiler değil, çağın sektörleri de devreye girmeli ve yeni yöntemlerle hayatı kolaylaştırmalı.
Bugünkü Tüm Yazıları
Sigortacılıkta yenilik yaratan adam!
Yayın tarihi: 23 Eylül 2007, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/09/23//haber,A1F57EC1CC2C4A82A8A3E240C456EA38.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.