DSmart'ın piyasayı zorlaması, dijital platformlar kulvarında uzun süre tek başına koşan Digitürk'e de hareket getirdi. Pazar payını korumak ve arttırmak adına birbiri ardına hamlelere girişen Digitürk'ün son numarası ise çocukların kalbini çalmak oldu. Malum, Digitürk'lü evlerde hafta sonu büyük sorun yaşanır. Çocuklar Jojo, Jetix, Disney Channel gibi kanalları izlemek isterken, babaların tercihi ise naklen maç yayınlarıdır. Evde türlü huzursuzluğa neden olan bu durumu ortadan kaldırmak ve çocuklar üzerinden pazar payını arttırmak isteyen Digitürk'çüler dahiyane bir yöntem geliştirdiler. İçinde sadece çocuk kanallarının yer aldığı yeni Digitürk kutuları piyasaya sürüldü. Üstelik çocukların gönlünü çelecek şeker gibi renklerle... Böylece hem evlerdeki kumanda kavgasının sona ermesi amaçlandı hem de çocukların kendi odalarında "güvenle" televizyon izlemelerine olanak sağlanmış oldu. Üstelik ayda 7.90 gibi uygun bir fiyat karşılığında. D-Smart ile Digitürk arasındaki rekabetin sektöre hem dinamizm hem kalite hem de fiyat ucuzluğu getireceği yönündeki beklentim giderek artıyor.

Bugünkü Tüm Yazıları
Digitürk'ten müthiş hamle
Yayın tarihi: 15 Eylül 2007, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/09/15/gny/haber,F9E9A914C7C243BC80034F31097F2FBF.html
Tüm hakları saklıdır.