İLİŞKİLİ HABERLER
Er meydanındaki kıspet gardıroba girdi
Er meydanındaki kıspet gardıroba girdi
Erkek giyim markası Tween'in, 07/08 Sonbahar-Kış kreasyonu Kırkpınar güreşlerinden esintiler taşıyor. Üstelik reklam kampanyasının fotoğrafları, yeni mağazanın açılacağı Londra sokaklarını süsleyecek..
Ünlü erkek giyim markası Tween'in yeni kataloğuna bakanları ilginç bir sürpriz bekliyor. Çünkü, Türkler'in ata sporu olarak bilinen yağlı güreş, Tween'in 07/08 Sonbahar-Kış koleksiyonuna ilham kaynağı olmuş ve koleksiyon özel fotoğraflarla bu kataloğa yansımış. Orka Group'un uluslararası markası olan Tween, yaklaşık dört sezondur dünyaca ünlü tasarımcı David Bradshaw'ın kreatif danışmanlığında hazırlanıyor. Miu Miu ve Prada gibi markaların erkek koleksiyonlarına da imza atan Bradshaw, yağlı güreş konseptinin de fikir babası. Katalog konseptini Kırkpınar güreşlerinden esinlenerek oluşturan ünlü modacı, çekimler sırasında yağlı güreşin kült simgelerine de yer vermiş. Örneğin, güreş pantolonu 'kıspet' koleksiyon için ilham kaynağı olmakla kalmamış, çekimler sırasında da kullanılmış. Konsept olarak yağlı güreşin seçilmesinin ise iki nedeni var. Birincisi; Tween'in katalog çekimi konseptinde her sezon Türkiye'nin yöresel ya da kültürel değerlerinden esinlenilmesi. İkincisi ise; moda trendlerinde bugünlerde maskülenliğin ön plana çıkması...
LONDRA'DAN TÜM DÜNYAYA
Katalog çekimleri Londra'daki Big Sky Studio'da David Slijper tarafından gerçekleştirilmiş. Koleksiyonun mankenliğini ise GQ dergisine de kapak olan ünlü model Samir Mrabet yapmış. Çekimlerin Londra'da gerçekleştirilmesinin özel bir nedeni var tabii. O da Orka Group'un, Tween markası için bu şehri üs olarak belirlemesi. Orka Group'un yönetim kurulu başkanı Süleyman Orakçıoğlu Londra'yı, dünya modasını belirleyen ülkelerin başında geldiğine inandıkları için tercih ettiklerini söylüyor. Yani Orka Group Tween'i, Londra'dan dünyaya açmaya hazırlanıyor. Yine David Bradshaw'un danışmanlığında Tween'in logosunu yenileyerek dünya kapısını aralamakta kararlı olduklarını gösteriyorlar. Orakçıoğlu bu yeni logonun; markanın ruhunda olan asaleti, esrarengizliği, cesur ve dinamik yapıyı temsil ettiğini söylüyor. David Bradshaw, Tween için yaklaşık üç yıldır yaratıcı, dinamik, kendi stili olan, trendleri takip etmek yerine onları yaratacak güçte koleksiyonlar hazırlıyor. Ve bu anlayış sadece koleksiyonla sınırlı kalmıyor, aynı zamanda katalog çekiminden reklam kampanyasına, mağaza içindeki sunuma kadar her şeye yansıyor.
İLİŞKİLİ HABERLER
Er meydanındaki kıspet gardıroba girdi
Yayın tarihi: 18 Ağustos 2007, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/08/18/gny/haber,401A9C23DEF749708A615EBF47AFF607.html
Tüm hakları saklıdır.